Friday, July 03, 2009

The song 美好时光 let me recall...

歌曲:美好时光 歌手:潘安邦

当我回到最熟悉的地方 将我最爱的你紧紧拥抱
往事一幕一幕把我围绕 感觉到心中的火在燃烧
我又回到最熟悉的地方 这里有我未完成的梦想
如果你愿意陪我唱一段 重现最美好的时光
 
路没有进口 找不到出口
原地踏步还是放手 如何见好就收
心蠢蠢欲动 想起老朋友
仿佛听见熟悉的旋律 勾起往日的激动
 
当我回到最熟悉的地方 将我最爱的你紧紧拥抱
往事一幕一幕把我围绕 感觉到心中的火在燃烧
我又回到最熟悉的地方  这里有我未完成的梦想
如果你愿意陪我唱一段 重现最美好的时光
如果你愿意陪我一起唱 有爱的地方是天堂
 
Check out this song, I like the lyrics. It's like meeting old friends, well perhaps, old secondary school friends of my time...
The most interesting part of this song is, the song is sing from within, ie. the chorus first, then the intro.
The singer is 潘安邦, 民歌王子。 He is the one who sings those songs of my time, like 外婆的彭湖湾, the all time favourite of my time!!!
Relax your mind and digest the lyrics slowly again. It's really beautiful.
 
 

No comments:

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...